קרדיט תמונה FREEPIK

סוף סוף אתה והחברים השתחררתם מהשירות הצבאי! או שאולי אתם משפחה שמחפשת מקום להעביר בו את החג? סתם חבורה שרוצה לחגוג אירוע ביחד ולשלב בו כמה ימים ולינה משותפת?

כל אלו הופכים את הוילה לבילוי אידיאלי לקבוצות גדולות מכל הסוגים – משפחות גדולות או מורחבות, חברים, קולגות ועוד.

הוילות הם טרנד חדש יחסית מעשר השנים האחרונות במדינת ישראל. אז אם גם אתם רוצים לשמוע על העניין הזה שתפס כל כך חזק בשנים האחרונות וגם לקחת בו חלק – בואו ותצללו יחד איתנו לבילוי בוילות השונות. במאמר הזה נתרכז בוילות באילת ובסביבה.

למה דווקא וילות באילת

לפני שנסביר וניתן קצת יותר פרטים על הוילות, בואו נסביר – למה לבחור דווקא בוילות באיזור אילת? כמו שאמרנו הוילות פזורות בכל רחבי הארץ וניתן למצוא כאלו שיותר קרובות לרוב האנשים ולמרכזי הבילוי הידועים שבמרכז. אם כן – למה שנבחר דווקא בוילה באיזור אילת הדרומית?

אז הסיבה הראשונה שלדעתנו הוילות באילת הן שוות מאוד הוא האווירה האילתית המיוחדת. האזור מתאים מאוד לבילויים של צעירים שרוצים לחגוג אירועים כמו שחרור מהצבא או סיום תואר אך גם למשפחות עם ילדים.

אילת ידועה בטיילת המדהימה שלה, הברים היפים והאטרקציות הרבות שניתן לעשות במהלך היום.

בנוסף לכל אלו באילת אנחנו נמצאים עמוק בתוך הנוף המדברי היפיפה של דרום הנגב. ניתן לצאת מכאן בקלות לטיולי זריחה מרשימים בהר צפחות שמעל אילת או למסלולי ג'יפים בתוך המדבר שסובב את העיר.

בגלל הריחוק מהמרכז הרבה פעמים המחיר של וילה באילת יהיה זול משמעותית מאשר לשכור וילה באזורי הביקוש. המחיר הנמוך יותר של וילות באילת נובע גם מכך שבאילת כידוע לכולם – לא משלמים מע"מ.

אחרון חביב הוא המגוון הרחב של הוילות שמציעה העיר אילת לנופשים. באילת ישנם סוגים רבים של וילות, בגדלים שונים ובסגנונות אחרים זה מזה. כל משחה או קבוצה יכולה למצוא בעיר בקלות את המתחם המתאים לה ביותר.

כמה עולה לשכור וילה באילת?

כמו שציינו ישנו מגוון רחב מאוד של וילות באילת ובסביבתה ולכן המחירים יכולים להשתנות מאוד. המחיר משתנה כתלות במספר גורמים.

ראשית גודל המתחם – ככל שהוא גדול יותר התשלום גבוה יותר. פרמטר נוסף שישפיע על המחיר הוא הדברים שכלולים בתוך הוילה – למשל וילה עם בריכה תהיה יקרה יותר מוילה ללא בריכה.

חוץ משני אלו הוילות כוללות לעיתים שירותים נוספים שניתן לבקש מבעלי המקום. מדובר על דברים כמו ארגון מסיבות, ארוחות ועוד.

באופן כללי טווח המחירים נע בין 4,000 ₪ לוילה גדולה שיכולה להכיל כמות רבה של אנשים כמו משפחה גדולה או כמות גדולה של חברים. לבין 1000 ₪ לוילה צנועה יותר שתכיל פחות חדרי שינה ופחות אטרקציות ופריטים בתוך הוילה עצמה.

איך נבחר את הוילה המתאימה?

כדי לדעת מה הוילה המתאימה ביותר בשבילכם כדאי שקודם תבינו מה בדיוק אתם רוצים מהמקום – מתחם לערוך בו מסיבות? מתחם ללינה בלבד? לבילוי עם המשפחה? ועוד.

לאחר שהבנתם מה אתם רוצים בדיוק בדקו מה מכילות הוילות השונות באילת וכך תדעו איך להתאים לעצמכם את הוילה הנכונה.

בנוסף לכך כדאי לבדוק תמונות של המום כדי לוודא שאתם אכן מרוצים מהנראות שלו. כמו כן חשוב לבדוק מהו המיקום של הוילה בדיוק בתוך העיר כדי להיות בטוחים שאתם קרובים למקומות שאתם רוצים.

איפה אפשר למצוא וילות באילת?

אז אם קראתם את המאמר והגעתם למסקנה המתבקשת שאתם רוצים לשכור וילה באילת – כדאי שתשימו לב למספר דברים חשובים לפני שאתם סוגרים עם המקום הראשון שראיתם.

ראשית חשוב לוודא שבעל הוילה איתו ממנו אתם שוכרים את המתחם הוא אדם ישר ואמין, אחד שלא מציע לכם מחיר מופרז מעל מחיר השוק.

בנוסף מומלץ מאוד להשיג מידע רב ככל הניתן על הוילה בה אתם מתכננים לשהות עוד לפני ששכרתם את המקום. האם בוילה יש בריכה? בר? מקום משותף לשבת? יש בה די חדרי שינה לכולם? כדאי לוודא את כל אלו מראש כדי שתוכלו לדעת איזו וילה מתאימה בדיוק לצרכים שלכם.

אם כך כדאי שתכירו את אתר האינטרנט ttt. האתר מכיל בתוכו מידע רב על וילות, צימרים וחדרים נוספים מכל רחבי הארץ. קל מאוד למצוא דרך האתר בדיוק את המקום שאותו אתם רוצים וכל אחד יכול להשתמש בו. ניתן למיין את תוצאות החיפוש לפי מספר פרמטרים כמו סוג המתחם (ויל, צימר וכו') או לחלופין לפי מחיר, מקום ועוד. את כל המידע על הוילה אותה אתם מחפשים תוכלו למצוא באתר כולל תמונות של המקום שתוכלו להתרשם בעצמכם מההיצע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *